2013. július 11., csütörtök

20.rész

Nos újra visszatértem!=) Sajnálom, hogy abba maradt de nem volt ihletem :(




Eltoltam magam elől a kezét. Nem kellettem eddig neki akkor most se keljek. Justin egy vigyort küldött a nő felé, és elvette a névjegykártyát.

-          Felfogja magát hívni. – mosolygott.
-          Várom a hívásod Lara.

Megfordult, majd mikor hallótávolságon kívül volt ráförmedtem Justinra.

-          Ezt mégis hogy képzelted Justin?
-          Tudtad, hogy anyád ügyvéd? – nézegette a kis lapot.
-          Tessék? – kaptam ki a kezéből. – Mrs. Robinson. – ízlelgettem a nevét.
-          Most már tudom, honnan örökölted a szépségedet. – vigyorgott kajánul Jus.
-          Menj már. – nevettem föl.

Elfogyasztottuk a reggelinket, majd Jus elment fizetni, s távoztunk. Még mielőtt kiléptünk a szememmel megkerestem anyát, aki úgy szint figyelt engem.  Óvatos mosolyt engedett felém, de én elfordítottam a fejemet, s kiléptem Justin után az utcára.

-          Mi az esti programod hölgyem? – karolta át a nyakamat.
-          Ma nem fog menni Bieber. Már elígérkeztem. – mosolyogtam.
-          Harry? – engedett el.
-          Nem tudom, hogy ott lesz-e. De a csajokkal megyünk valahová. De ha gondolod csatlakozhatsz.
-          Amanda?
-          Ott lesz. – vigyorogtam rá.
-          Nem, most kihagyom. De most van egy kis elintéznivalóm, majd otthon találkozunk. – puszilt bele a hajamba.
-          Rendben.


Nem volt kedvem még „haza” menni. Így felhívtam Torit hogy jöjjön el velem vásárolni. Persze egyből igent mondott, így a közeli plázában találkoztunk.

-          Lara! – kiáltott fel mikor meglátott.
-          Neked is szia Tori. – öleltem meg nevetve.
-          Nem ülünk be sütizni? Olyan éhes vagyok. – simogatta meg a hasát.
-          Mehetünk. – mosolyogtam.


Röpke 4 óra alatt kibeszéltük magunkat. Mindent elmondtam Torinak. Ő az egyetlen olyan barátnőm akiben 100% megbízom.


***



Nem volt kedvem újra megfürödni, ezért csak hajat mostam. Ritkán mosok hajat, mivel nem zsírosodik, de buli előtt általában mindig megmosom. Megszárítottam, majd szépen besütöttem. Kisminkeltem magamat, s felvettem a ruhámat.



-          Hová készülsz Mo? – jött be a fürdőszobába Justin.
-          Kicsit szórakozni. – mosolyogtam rá.
-          De aztán be ne pasizz! – fenyegetett meg, de nem bírta sokáig s  elnevette magát.
-          Mi ilyen nevetséges? – bújtam bele a magas sarkúba.
-          Csak amit az előbb mondtam. – legyintett.
-          Tessék? Szerinted nem lennék képes rá? – hőköltem le.
-          Lara tudják, hogy az enyém vagy így nem mernének veled kikezdeni. – puszilt meg.



Már éppen kitört volna a 3. világháború, de megszólalt a csengő. Ami azt jelenti megjött a taxi. Gyors léptekkel le sietettem a lépcsőn. S beszálltam az autóba. 

3 megjegyzés:

  1. IMÁDOM. kicsit rövid lett, de imááádoooom.♥

    VálaszTörlés
  2. ahhhhhh nagyon jóóóóóóóóóóó kövit gyorsan :D :) ♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Amikor először megtaláltam ezt a blogot tökre örültem hogy szinte minden 2. nap van új rész most meg már hetek óta nincs,sőt 1 hónapja.siess kérlek.szeretem ezt a sztorit

    VálaszTörlés