2013. június 6., csütörtök

17. rész

Nos ez most kicsit hosszabra sikeredett, de nekem az egyik kedvencem lett. :)


Justin puszit nyomot az arcomra, majd egyenes derékkal kivonult az arénába. Követtem, és mikor a következő szobába értünk, meglepett hányan szoronganak azon  a kis helyen. Csak állóhelyek voltak, de a lökdösődések és az ordibálások felerősödtek mikor beléptünk. Justin felém biccentett, aztán Chaz kezét éreztem a vállamon, ahogy maga mellé húzott.
Odahajoltam a füléhez.
-          Kettőt teszek Justinra. – kiabáltam.

Chaz szemöldöke felszökött amikor előhúztam két százdollárost a zsebemből. Elém tartotta a tenyerét, és meg belecsaptam a pénzt.
-          Nem is vagy olyan illedelmes, jó kislány akinek hittelek. – mondta, majd tetőtől talpig végigmért.

Jack legalább fél fejjel magasabb volt Justinnál, nagyot nyeltem mikor láttam őket közvetlenül egymásra meredni. Nem láttam Justin arckifejezését, de nyilvánvaló volt hogy Jack vérére szomjazik.

-          Fogd be a füled kislány! – mosolygott Chaz.

Két tenyeremet a fülemhez szorítottam, Chaz pedig megadta a jelet. Justin nem támadott, hanem pár lépést tett hátra. Jack odavágott, Justin jobbra ugorva lehúzta a fejét. Jack ismét támadott, de Justin ismét elkapta a fejét.

-          Mi a franc ez? Ez nem bokszmeccs Justin! – ordította Adam.

Justin ököllel belevágott Jack orrába. A szobában az üvöltés fülsüketítésre dagadt. Justin egy bal horoggal eltalálta Jack állkapcsát, a számhoz kaptam a kezem mikor Jack újból támadott, de Justin sikeresen kikerülte őket. Jus ismét támadott, Jack már alig bírta az iramot. A földre esett, így Justin megadta neki a kegyelemdöfést.

Irgalmatlan volt. Elsőnek a térdével Jack arcába vágott, majd addig sorozta míg a földre nem kényszerült. Elernyedt teste a földön feküdt, eszméletlenül. Chaz eltávolodott tőlem, hogy a vörös rogyott Jack  arcába dobja.

Justint elnyelte a rajongók tömege, én háttal a falnak simultam, így araszoltam az ajtó felé, amelyen bejöttünk. Nagy megkönnyebbülés volt mikor végre elértem a folyosói, végig attól féltem, hogy a földre löknék és eltaposnak.

Beértem a kis szobába. Majd pár perc múlva egy ajtónyitásra lettem figyelmes. Attól tartottam, hogy a tömeg beözönlik a kis helységbe. Miután eltelt még jó pár perc és még Justin minig nem tért vissza úgy gondoltam elmegyek megkeresem. Kimentem a folyosóra de nem mertem messze menni, mivel a rengeteg ember mind kifelé özönlött. Így visszamentem.  De éppen mikor visszamentem a sötétségébe hallottam hogy Justin rémülten keres.

-          Lara!
-          Itt vagyok! – Kiáltottam.

Odafutottam hozzá, ő pedig szorososan átölelt, aztán homlokát ráncolva lenézett rám:
-          A frászt hoztad rám! Majdnem újabb verekedést kellet kezdenem, hogy idejussak hozzád. Végül átvergődtem a tömegen,erre sehol sem vagy!
-          Örülök, hogy visszajöttél. Nem repestem az örömtől, hogy egyedül keljen megkeresnem a kijáratot.

Az aggodalmat abban a pillanatban mintha letörölték volna az arcáról, és szélesen elvigyorodott.

-          Gondolom, elvesztetted a fogadást.


Chaz jelent meg nagy léptekkel. Elhívta tőlem Justint. Párszor felemelték a hangjukat de nem vettem ki mégis miről beszélnek. Visszatértek. Justin egy hatalmas pénzköteget gyömöszölt a zsebébe, aztán ferdén rám mosolygott.

-          Több ruhára lesz szükséged.
-          Tényleg rákényszerítesz, hogy egy hónapig nálad aludjak?
-          Hagytad volna, hogy egy hónapig szex nélkül éljek?


Nevettem, mert tudtam, hogy hagytam volna.

-          Álljunk meg nálunk.

Justin arca felragyogott.

-          Ez érdekes lesz.

Chaz elment mellettünk, és a nyereményemet a tenyerembe nyomta.

Jus felvonta a szemöldökét.

-          Fogadtál?
-          Gondoltam, kiélvezem, ahogyan kell.

***

A lakása előttiparkolóba értünk, rengeteg autó parkolt ott.

-          Gyere felviszlek.

Kacarászva ugrottam fel a hátára, és mellkasán összekulcsoltam az ujjaimat, míg felrohant a lépcsőn. Óvatosan kinyitotta az ajtót, majd lerogyott a kanapéra. Felsikítottam mikor nekem dőlt. Előre hajtoltam majd láttam az arcán hogy elégedett.

-          A ruháidat mindjárt felhozom. Addig menj fürödj le! – utasított.

Elbotorkáltam a fürdőszobáig. Majd megengedtem magamra a forró vizet. Túlságosan sokat álltam a forró víz alatt így a bőröm öregebbnek tűnt.  Kinyílt az ajtó, én meg összerezzentem.

-          Justin?
-          Igen, én vagyok. – felelte.

Gépiesen azok elé a részek elé kaptam a karomat, amit nem akarok hogy lássa.

-          Mit keresel itt? Mars ki!
-          Elfelejtetted a törülközőt, és idehoztam a ruháid is, meg a fogkefédet, és valami fura arckrémet amit a zsákodban találtam.
-          Te átkutattad a holmimat? – sikítottam. Nem válaszolt, hallottam amint kinyitja a csapot, aztán elkezdi mosni a fogát.

Kikukkantottam a műanyag függöny mellet, s a függönnyel eltakartam melleimet.

-          Húzz  innen Justin!

Felpillantott rám, a szája csupa fehér hab volt a fogkrémtől. – Fogmosás nélkül nem tudok lefeküdni.

-          Ha egy méternél is közelebb merészkedsz a függönyhöz, kinyomom a szemedet míg alszol!
-          Nem kukucskálok, Mo.

A víz alatt vártam, idegesen míg befejezi a fogmosást ó. Hallottam amint becsukta maga mögött az ajtót. Gyorsan lemostam magamról a habot, megtörülköztem, majd felöltöztem. A tekintetem megakadt az éjszakai hidratálón, és akaratom ellenére is elmosolyodtam. Ha akart nagyon figyelmes és kedves tud lenni.

Justin nyitott be még egyszer: - Igyekezz már Mo! Itt fogok megőszülni!
Hozzávágtam a legközelebbeső tárgyat amit történetesen a  hajkefém volt, de elhajolt előle. Nevetve csukta be maga mögött az ajtót. Fogat mostam, majd végig csoszogtam a folyóson.
Habozás nélkül kétszer bekopogtam az ajtaján.

-          Nem kell kopognod Mo, ez már a te otthonod is.

Kinyitottam az ajtót, én meg beléptem rajta.

-          Csini a pizsid. – dicsért meg. Megpaskolta maga mellet a párnáját majd így szólt: - Gyere csak nem harapok!
-          Nem félek tőled!

Leültem az ágyára majd bebújtam a pihe-puha ágyába. Justin felállt majd kiment a szobából. Hallottam, ahogyan megnyitja a zuhanyt. 10 perccel később besétált egy száll boxerben. Kidolgozott teste tökéletesen látszódott, karjait tetoválás borította, Muszáj volt elkapnom a fejemet, mert éreztem ahogyan elpirulok. Miután leoltotta a villanyt bebújt mellém.

-          Te is itt alszol? – fordultam felé.
-          Mivel az én ágyam. – nevetett fel. – Vagy tán nem bízol bennem? Esküszöm  példásan fogok viselkedni.

Nem válaszoltam, egész egyszerűen elfordultam tőle. Magam mögött betömködtem a takarót, hogy áthatolhatatlan választóvonal legyen közöttünk.


- Jóéjt Lara. – súgta a fülembe. Éreztem mentolos leheletét, ahogyan megcsapta az arcomat, tetőtől talpig libabőrős lettem. Hála istennek sötét volt, agy nem látta zavarba ejtő mozdulatomat, vagy utána elpirulásom.





6 megjegyzés: