2013. június 1., szombat

13. rész

-          Szóval azt mondod, hogy egy pasi megnézte a melleidet és Justin szétverte? – ült le mellém az ágyba Amanda.
-          Pontosan.
-          De aranyos. – tapsolt egyet Tori.
-          Nem Tori ez csöppet sem aranyos. Csak egy elmebeteg ember tesz ilyet.
-          Vagy akinek tetszik valaki. – vágott Nati Amanda szavába.
-          Megmondtam neki, hogy nem szeretnék tőle semmit. És azt mondta ő se szeretne. – mosolyogtam rá.
-          Azért mentek ma is randira. – forgatta meg a szemét Amanda.
-          Nem randi. Csak két barát elmegy moziba.
-          Az tényleg nem randi. – ütött meg egy párnával Tori.



Tudom, hogy mindenki azt gondolja radnira megyek, de nem. Nem szeretnék kapcsolatot, főleg nem Justinnal. Ő más világ. Alkohol, cigi, drogok, sex. Sokkal jobb így mindkettőnknek.

-          De amúgy szerintem aranyosak lennétek. – szólalt meg Nati.
-          Dehogy is. – védekeztem.
-          Szerintem jobb nekik külön. És jobb lenne ha elkerülnéd.
-          Figyelj Amanda, nem mindenki olyan mint te. Attól hogy már megvoltál neki nem biztos hogy Lara is meglesz. Meg amint hallottad csak barátok. – emelte fel a hangját Tori.
-          Hogy mi? – fakadtam ki.
-          Na ezt szépen megcsináltad Victoria Kern.
-          A teljes  nevedet mondta, szerintem jobb ha elkezdesz futni. – nevetett fel Nati.





***

-          Szia Momo. – köszönt Justin.
-          Szia. – mosolyogtam rá. – Mit néznünk ma?
-          Ha neked megfelel akkor a Vasember 3-at.
-          Ú azt nagyon szeretem. – csillant fel a szemem.


Hogy meg akartam –e kérdezni az Amandás sztorit? Hát persze. De úgy voltam vele, majd elmondja ő ha akarja. Igaz alig bírok ellenállni de ki kell bírnom. Még a végén azt hiszi, hogy féltékeny vagyok. Ami persze nem igaz.

Elfoglaltuk a helyünket, majd vártuk a film kezdetét. Imádom Robert Downey Jr.-t. A világ egyik legjobb színésze.

-          Mi a baj Mo? – suttogta Justin.

Megráztam a fejemet, és próbáltam a filmre koncentrálni de Justin nem hagyott. Belebökte az egyik ujját az oldalamra, mire én hangosan felsikítottam. Nem hagytam magam ezért megdobtam popcornal, mire ő még egyszer megbökte az oldalam. Amire persze én hangosan felnevettem. S ezt eljátszottuk még párszor.

-          Menjetek már szobára. – szólt ránk a mögöttünk ülő csávó.


Tudtam, hogy Justin bármelyik pillanatban széttépheti. De ahelyett hogy azt tette volna elkezdte csikizni a hasamat. Az egész terem az én nevetésemtől zengett, míg nem jött egy őr és megkért minket „kedvesen”, hogy hagyjuk el az épületet.

-          Ezt jól megcsináltad Mo. – mosolyogott rám.
-          Tessék? – csodálkoztam. – Nem én tehetek róla, hogy engem piszkáltál. – sértődtem be.
-          De igen te tehetsz róla, ha nem lennél ilyen szép akkor tudtam volna a filmre koncentrálni.


Éreztem ahogy az egész arcom elvörösödik. De mielőtt visszavághattam volna, megcsörrent a telefonja. Rövid beszélgetés volt. De abból is tudtam, hogy mennie kell valahová.

-          Jóéjszakát Mo. – puszilta meg a szám sarkát, mikor kirakott a ház előtt.
-          Jóéjt Justin. – pirultam el ismét.

Kint álltam a kapunál egészen addig míg el nem hajtott. Nem tudtam abba hagyni a mosolygást míg be nem értem.

-          Gyerünk Lara öltözz! – vágott hozzám egy ruhát Dianna.
-          Hová megyünk? – döbbentem le.
-          Tudtam, hogy elfelejted. Ma egy boxmecsre megyünk. És nem mondhatod le, mivel megígérted!
-          És ezt kell felvennem? – néztem meg az enyhén rövid ruhámat.

-          Igen.




2 megjegyzés: